Jul 30, 2012

Ucapan " Terima Kasih " dari Aku.

Setelah aku habis kan masa selama 3 tahun untuk DIploma..dan umur aku pon dah 20 Tahun nak masuk 21 dah kan..Finally..it's time to proceed with my Degree.Tak Rasa lama pon utk aku HABIS KAN semua ini..

"Yg penting aku NAK buat semua Nie."

SYUKUR ALHAMDULILLAH,..


  • Terima Kasih Ya'Allah, kerana masih membuka peluang utk aku..walaupun aku bkn yg terbaik..
  • Terima Kasih Mak n Abah, coZ Sanggup tebal kan muka turun naik sekolah time aku nakal2 dulu dgn kwn2..n sporting kerana tak marah2.. hehehe
  • Terima kasih Cikgu, kerana sudi bagi pinjam buku dulu Dan Bg kauseling utk aku.. (study last minit time SPM )
  • Terima kASehhhhh UITM,.. memang Uitm DI hati ku lah nie ..



Diploma in Banking, Uitm,Jengka Pahang

-- ----- Loncat-loncat, Guling-Guling ------ --

Degree In Finance, Uitm Bandaraya Melaka.



HASIL TITIK PELUH DALAM NEGERI... =P





Penamat Cerita : umur semakin tinggi tapi aku tak tinggi-tinggi.. tahun ini genap lah 21 tahun umur aku..

 



Jul 26, 2012

MANCHESTER CITY VS MALAYSIA ( TIKET RM10.00)

Baru lepas dengan perlawanan ARSENAL VS MALAYSIA .. 2-1
lepas nie, 30 JULY boleh lah kita semua tonton MANCHESTER CITY vs MALAYSIA
Sape yang nak tengok kat stadium ANGKAT JARI kaki..ERRR???? JOM ramai-ramai kita pi sana mehh..




JOM BELI TIKET MANCHESTER CITY VS MALAYSIA 



HARGA TIKET : RM10 (SEMPENA SATU MALAYSIA)




Dari harga :

RM 108 = RM10 
RM 68   = RM10 
RM58    = RM10 





 Ini lah tiket yang aku sempat rembat tadi..Setelah kawan aku memberitahu lokasi penjualan tiket ini. nasib baik lah banyak lagi..tak percaya.. nampak tak di situ tertera harga RM10.00 =)






Siapa cepat dia dapat lah ye seat yang best2.. Tapi oleh kerana aku dah lambat.. aku dpt tiket yg harga nye RM 68 = RM10 (Gelak sikit..hahahaha)

JADI LAH DARI "MELEPASSSSSS"

Jul 24, 2012

Dari Medan - Lake Toba - Berastagi- Indonesia

I really miss this moment.. "Subhanaallah" memang cantik ciptaan Allah.. Allahu'akbar.
Bila aku bangun Pagi.. aku tengok luar tingkap "tasik Lake toba " terasa Sayu Hati ini..
percutian 4 Hari 3 malam nie..memang best.. Jadi lah kan pergi dekat2 dari tak merasa pergi mana2..



 CUACA SI SINI : SEJUK.


You are valuable mom..



I REALLY LOVE THIS SCENARY


Hari KE-2 proceed to " Berastagi ".. Sebelum tu singgah dulu kat air terjun yang nama nya agak pelik lah kan.. "Air terjun SI PISO-PISO"..

SEJARAH : Didakwa,dulu air terjun nie,dasar air nya amat tajam.macam ada pisau mencucuk kaki bila kita jejak kaki kat dasar air tu..di namakan lah air terjun si Piso -Piso.. cam Best je kan.. haha



Selamat datang ke "AIR TERJUN SI PISO-PISO"



SUBHANA'ALLAH.. CANTIK BUKAN..??



MAMA..WO AI NI..


          Hari ke 3 ,pergi ke Berastagi ------ke Medan pulak.. last destinasi..





Orang di sini trade mark dorang "HORAS" Bermaksud untuk menegur, kata salam,lebih kurang mcm apa khabar lah gitu..
memang perkataan "HORAS" NIE.. amat n teramat di gunakan di sini..



Jadi di sini,saya ingin mengumum kan bagi sesiapa yang suka kan pemandangan dan tempat yang amat lagi tenang..harus lah pergi ke sini.. Bagi AYAH yang amat di Sayangi Terima kasih di atas percutian ini sempena menyambut " HARI IBU " pada hari yg dah lama lepas.. 
                                          
                                                   Sayangi Keluarga Anda 

Jul 21, 2012

Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan ;)